• fijnevakantie2019
  • mooiberghemjeudesboules
  • zonondergang03

Persbericht Harmonie Concordia inzake spaaractie AH

ahtodDe spaaractie voor kaartjes van Theatre of Dreams is een groot succes gebleken. Veel groter dan dat wij, maar vooral Albert Heijn Berghem vooraf had durven dromen. Het resultaat hiervan is dat de door hen aangeschafte kaartjes veel sneller uitverkocht waren dan verwacht, waardoor veel klanten teleurgesteld moeten worden. Dat vinden wij uiteraard heel vervelend! Harmonie Concordia wil u daarom toch een kleine pleister op de wonde aanbieden.

Tegen inlevering van uw (gedeeltelijk) volle Albert Heijn-spaarkaart krijgt u nu korting bij aanschaf van een kaartje voor Theatre of Dreams: 
- Een volle spaarkaart (20 zegels): 50% korting, u betaalt € 10 voor een kaartje 
- Een halfvolle spaarkaart (10 zegels): 25% korting, u betaalt € 15 voor een kaartje 
- Een spaarkaart met 5 zegels: 12,5% korting, u betaalt € 17,50 voor een kaartje

LET OP: U kunt uw spaarkaarten niet meer inleveren bij Albert Heijn Berghem.
Om een Theatre of Dreams kaartje met korting te kopen gaat u naar: WIRO reclame, Hoessenboslaan 10, Berghem.
Kortingskaarten verkrijgbaar enkel tegen inlevering van (gedeeltelijk) volle spaarkaarten, mits de voorstelling(en) niet zijn uitverkocht.

Graag tot ziens bij Theatre of Dreams op 18, 19, 20 of 21 september! Muziekvereniging Harmonie Concordia