
Geslaagd? Laat Berghem jouw vlag zien!

Donderdag was het een spannende dag voor veel eindexamenkandidaten. Ook in Berghem! Middelbare scholieren kregen te horen of zij waren geslaagd voor hun eindexamen. Voor velen was het een dag vol zenuwen en spanning, wachtend op het verlossende telefoontje van school. Voor veel leerlingen kwam eindelijk het goede nieuws en kon de vlag met schooltas worden
uitgehangen. Een bijzonder moment waar jarenlang hard voor was gewerkt en dat natuurlijk gevierd mocht worden.
Hangt jouw vlag ook uit? Stuur dan een foto naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of deel ze op https://www.facebook.com/mooiberghem.nl Mooi Berghem plaatst graag foto's van geslaagde leerlingen uit Berghem.
De meeste kandidaten deden dit jaar examen op het vmbo. Daarnaast maakten ook leerlingen van de havo en het vwo hun eindexamens.
Het eerste tijdvak begon op 8 mei. Kandidaten die nog niet zijn geslaagd, krijgen nog de mogelijkheid om vanaf 16 juni een herexamen af te leggen. De uitslag van het tweede tijdvak volgt op 30 juni.





