
Berghemse duo Harrie Hinterglemm und Berti Bodenbauer zijn klaar voor WK met WK-clip 'Olé Kampioenen'!
De eerste wedstrijd van Oranje op het WK-voetbal wordt vanavond gespeeld. Ben je er al klaar? Het Berghemse duo 'Harrie Hinterglemm und Bertie Bodenbauer', Harold Duijs en Bertwin Verreijt, natuurlijk wel. Ze hebben een WK-clip 'Olé Kampioenen' uitgebracht. De clip is opgenomen in de apres-skibar van Skibaan Alpine World in Oss. Kom in de stemming, luister en bekijk deze clip maar eens...





