
Jong en oud genoten zichtbaar van de warme sfeer bij pannenkoekendag De Fonkeling

Op basisschool Basisschool De Fonkeling stond alles in het teken van gezelligheid tijdens de jaarlijkse pannenkoekendag. Alle leerlingen van groep 4 ontvingen hun opa’s en oma’s in een heus pannenkoekenrestaurant op school.Eerder die dag hadden de leerlingen thuis, in groepjes, al hard gewerkt aan het bakken van heerlijke pannenkoeken. Met trots serveerden zij
deze aan hun gasten.
De middag draaide niet alleen om lekker eten, maar vooral ook om samen zijn, aandacht voor elkaar en burgerschap. Jong en oud genoten zichtbaar van de warme sfeer en de gezellige gesprekken aan tafel. Na het eten kregen opa’s en oma’s nog een kijkje in de klassen, waar de leerlingen vol enthousiasme vertelden over hun school en werkjes lieten zien.
Het was een enorm geslaagde dag vol verbinding, gezelligheid en mooie ontmoetingen tussen de generaties.





